Dreptul de retur acordat de catre TECPRIME SRL este de 14 zile.
Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la www.tecprime.ro (TECPRIME SRL).
Cererile de retur formulate dupa mai mult de 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, Fan Courier
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului. Cade in sarcina cumparatorului sa comande curierul, sa completeze corect AWB-ul si sa se ocupe de trimiterea produsului la sediul TECPRIME SRL.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de copia facturii de achizitie.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care contine urmatoarele informatii:
Expeditor
Adresa expeditor
Destinatar: TECPRIME SRL
Adresa: IASI
Inlocuirea sau returnarea valorii produselor
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpararea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre TECPRIME SRL, in contul indicat de catre cumparator.
EXCEPTII
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a. Consumabile desigilate sau consumate;
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
c. Etichetele de identificare ale produsului care atesta ca produsul a fost comandat de la noi lipsesc;
d. Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului si clientul nu formulat o cerere de retur.
e. Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de formularea cererii de retur, dar produsul nu a ajuns la sediul TECPRIME SRL
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (de exemplu: returnari repetate).
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a ne informa , costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.